DR. GIL'S SIGNATURE

Divine

*Nature *Healing & *Wisdom

Ministry

Earn a faith-based post secondary education degree at home!

Associate, Bachelor, Master and Doctorate in Biblical Studies.

***

THE HOLISTIC UNIVERSITY OF FLORIDA & UNIVERSIDAD INTERNACIONAL DE FILOSOFIA HOLISTICA
6625 Miami Lakes Dr. E,
Miami Lakes, FL 33014
United States

ph: 1.866.HOLISMO(465-4766)
fax: 1.(305) 907-7571
alt: INT.: 1.(305) 702-7775

***

POR FAVOR, DISCUPENOS POR LOS INCONVENIENTES...BENDICIONES !

M.A.P.S.D. UNIVERSITY & SEMINARY

"ATENCIÓN"

El programa curricular del M.A.P.S.D./H.U.F./U.I.F.H. está específicamente diseñado para servir como una introducción o mejora de los conocimientos teóricos necesarios para la aplicación profesional de la

"Investigación Precognitiva & el Analisis Biocosmodinámico"

Su objetivo es ayudar a las personas en el fomento de su formación profesional y no pretende ser un sustituto de la concesión de licencias o certificación de los requisitos que pueden incluir un aprendizaje o formación adicional, como  lo requiere la ley.

"BE ADVICE"

Although our graduates do quite well in the job market and are accepted by numerous other schools, M.A.P.S.D. University & Seminary makes no promises, representations nor guarantees of employment or acceptability of transfer credits to any public or private educational institution. If you are seeking an M.A.P.S.D./H.U.F./U.I.F.H. degree for specific licensing, employment or additional educational purposes, we advise you to first check with the association, governmental agency, employer, or specific educational institution to determine the acceptability.

"PARA SU INFORMACIÓN"

Aunque nuestros graduados se destacan en el mercado de trabajo y son aceptados por muchas otras escuelas, M.A.P.S.D. University & Seminary no hace promesas, representaciones ni garantías de empleo o la aceptabilidad de los créditos de transferencia a cualquier institución educativa pública o privada.  Si usted está buscando un grado de  M.A.P.S.D./H.U.F./U.I.F.H. para una licencia específica, garantia de empleo o propósitos educativos adicionales, le recomendamos comprobar primero con la asociación, agencia gubernamental, empleador o institución educativa específica para determinar la aceptabilidad.

***

The Holistic University of Florida  & La Universidad Internacional de Filosofía Holística

The

"Holistic University of Florida"

***

"Universidad Internacional de Filosofía Holística"

"M.A.P.S.D.

Holistic Ministry Seminary"

Are authorized by the Commission for Independent Education, Independent Colleges and Universities, Non-Secular Division, Florida Department of Education to operate as a private, non-secular college  and to issue associate, bachelor, master and doctorate degrees in all phases included within, any of the following degrees:

Associate of Arts, Associate of Science, Bachelor of Arts, Bachelor of Science, Master of Arts, Master of Science, Doctor of Philosophy, and Doctor of Education.

We only offer educational programs that prepare students for religious vocations as ministers, professionals, or laypersons in the following categories of:

Ministry, Counseling, Theology, Education, Administration, Music,

Fine Arts, Media Communications, or Social Work.

(Section 246.084(1)(a),(I), Florida Statutes).

We are exempt of licensure and exempt of the jurisdiction or purview of the Commission for Independent Education (CIE), Florida Board of Education (FBE), in accordance with the Chapter 1005, title 1005.06, of the Statutes of the State of Florida.

"DEPARTAMENTO DE EDUCACION DE LA FLORIDA"

LA UNIVERSIDAD HOLÍSTICA DE LA FLORIDA

"The Holistic University of Florida"

UNIVERSIDAD INTERNACIONAL DE FILOSOFÍA HOLÍSTICA

"Universidad Internacional de Filosofía Holística"

Are an

Institutional Member of:

Florida Council of Private Colleges

FCPC )

LA UNIVERSIDAD HOLÍSTICA DE LA FLORIDA

The Holistic University of Florida

holds a Professional

Organizational Membership in:

The

American Holistic Health Association.

AHHA )

AS

"FAITH BASED ACADEMIC UNIVERSITY"

"DISCLAIMER"

H O N O R A R Y  D E G R E E S

*Do not use Dr. before the names of those who hold honorary degrees or designations only.

References to honorary degrees must specify the degree was honorary.

By using this site, you agree to the Terms of use and Privacy Policy

The Holistic University of Florida and La Universidad Internacional de Filosofia Holistica are registered dba's of the Ministerio Apostolico y Profetico de Sanidad Divina, Inc.

A non-profit organization.

M.A.P.S.D. UNIVERSITIES & SEMINARY

Copyright © 2010-2018 M.A.P.S.D. Inc.

Todos los derechos reservados.

6625 Miami Lakes Dr. E,
Miami Lakes, FL 33014